سایت دانشگاه
خانه
03 آذر 1403
EN
marvdasht.hospital
کارکنان
کدهای ستاره
درباره بیمارستان
معرفی شهرستان
معرفی بیمارستان
رییس بیمارستان
مدیر بیمارستان
افتخارات و دستاوردها
ماموریت و رسالت
سیاست های بیمارستان
ساختار سازمانی
کتابچه قانون و مقررات بیمارستان
طرح طبقه بندی مشاغل
چارت ارزشیابی سالیانه
کتابچه توجیهی بدو استخدام
قانون انطباق
کتابچه خودمراقبتی1403
بخش های درمانی
بخش های بستری
بخش های تشخیصی
واحدهای اداری
رییس امور اداری
کارگزینی
فناوری اطلاعات
دبیرخانه
امور دارویی
خدمات پشتیبانی
امور مالی
(سی اس آر) CSSD
دفتر بهبود کیفیت
امور قراردادها
امور حقوقی
امور پزشکان
تجهیزات پزشکی
تاسیسات
مدارک پزشکی
مددکاری اجتماعی
روابط عمومی و امور فرهنگی
تدارکات
حفاظت فیزیکی
پذیرش و صندوق
دفتر پرستاری
بهداشت محیط
بهداشت حرفه ای
سلامت اداری
کنترل عفونت
راهنمای مراجعین
منشور حقوق بیمار
تعرفه ها و بیمه های طرف قرارداد
خدمات قابل ارایه
پرسش های متداول
آموزش به بیمار
نقشه مسیرهای بیمارستان
ساعات ملاقات
خدمات الکترونیک
خدمات الکترونیک قابل ارایه
نوبت دهی درمانگاه
ارایه نتایج آزمایشات
سیستم یکپارچه اطلاعات بیمارستان (HIS)
درمانگاه
درباره درمانگاه خاتم الانبیا
خدمات قابل ارایه
کلینیک ها
برنامه متخصصین درمانگاه
ارتباط با ما
آدرس و شماره تماس های مرکز
شماره های داخلی مرکز
صفحه اصلی
بهبود کیفیت
ایمنی بیمار
فرم پایش ایمنی بیمار
همکار گرامی با سلام این نظر سنجی نظر شما را درباره فرهنگ ایمنی بیمار ، خطای پزشکی و گزارش حوادث در بیمارستان می خواهد و حدود 10 الی 15 دقیقه زمان جهت تکمیل ان دارید اگر شما تمایل به پاسخگویی به سوالی را ندارید و یا ان سوال مصداقی برای شما ندارد می توانید انرا بدون پاسخ بگذارید.
بخش A : واحد کاری شما
شما جایی که شما بیشترین زمان کاریتون را در انجا صرف می کنید و یا بیشترین خدمت پزشکی را ارائه می دهید:
اولین محل خدمت شما در این بیمارستان کجا بوده است؟
1-A: کارکنان در این واحد از یکدیگر حمایت می کنند ؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
2-A-تعداد کارکنان برای انجام کار کافی می باشد؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
3-A : زمانی که نیاز به انجام دادن کار زیاد در مدت کوتاهی هستیم همگی به عنوان یک تیم دور هم جمع می شویم تا به کمک هم آن را انجام دهیم؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
4-A : در این واحد کارکنان با احترام با یکدیگر برخورد می کنند؟
کاملا موافق
موافق
کاملا مخالف
مخالف
نظری ندارم
5-A :کارکنان در این واحد ساعت های طولانی کار می کنند (بیش از زمان ایده آل کار پرسنل برای مراقبت از بیمار ؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
6-A -کارکنان این واحد فعالانه کارهای مختلفی را به منظور بهبود ایمنی بیمار انجام می دهند؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
7-A -ما از کارکنان موقت بیش از حد استاندارد (ایده آل برای مراقبت از بیمار) استفاده می کنیم؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
8-A :کارکنان احساس می کنند اشتباهاتشان باعث می شود که در مورد آن ها طرز فکر تغییر کرده و به گونه ای دیگر به آنها نگریسته شود
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
مخالف
نظری ندارم
9-A -در اینجا اشتباهات منجر به تغییرات مثبت میشود؟
کاملا موافق
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
10-Aتنها شانس و اقبال باعث میشود که اشتباهات جدی تر در اینجا اتفاق نیفتد؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
11-A -زمانیکه یک قسمت در این واحد با کار زیادی روبرو می شود سایر قسمت های واحد به کمکشان می شتابند؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
12-A :وقتی حادثه ای گزارش می شود احساس می شود که بیشتر درباره شخص نوشته می شود تا خود مسیله؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
13-Aپس از آنکه به منظور بهبود ایمنی بیمار تغییراتی ایجاد کردیم اثر بخشی تغییرات را مورد ارزیابی قرار می دهیم؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
14-A :ما در وضعیت بحرانی کار می کنیم یعنی سعی می کنیم حجم زیادی از کار را با سرعت بسیار زیاد انجام دهیم؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
15-A-ایمنی بیمار هیچگاه برای کارهای بیشتر فدا نمیشود ؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
16-A :کارکنان نگران این هستند که اشتباهاتشان در پرونده شغلی آنها ثبت شود؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
17-A :در این واحد مشکلات مربوط به ایمنی بیمار وجود دارد؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
18-A :سیستمها و رویه های موجود در این واحد در جلوگیری از بروز خطا به خوبی عمل می کنند؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
بخش B: سوپروایزر و مدیریت
بیان کنید نظرتان را درباره مدیریت و یا افرادی که به طور مستقیم به انها گزارش می دهید :
1-B -سوپروایزر / مدیر این واحد هنگامیکه مشاهده میکند کاری بر طبق رویه های ایمنی بیمار انجام گرفته از کارکنان تشکر کرده و از آنان تمجید میکند
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
2-B -سوپروایزر / مدیر این واحد به طور جدی به پیشنهادات کارکنان برای بهبود ایمنی بیمار توجه میکند ؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
3-B :زمانیکه فشار کار زیاد می شود ، سوپروایزر / مدیر از ما میخواهد که سریعتر کار کنیم ، حتی اگر به معنی میانبر زدن (عدم انجام قسمتی از کار) باشد؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
4-B :سوپروایزر / مدیر این واحد از مشکلات مربوط به امنیت بیمار که به میزان زیاد رخ میدهد چشم پوشی میکند؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
بخش C: ارتباطات:
چندبار موارد ذیل در حیطه کاری شما اتفاق افتاده است:
1-Cبه ما درباره تغییراتی که بر اساس گزارش های حوادث ناخواسته صورت می پذیرد باز خورد داده می شود ؟
هرگز
به ندرت
برخی مواقع
اغلب مواقع
همیشه
2-C :کارکنان در صورت مشاهده عملی که ممکن است برای بیمار ایجاد مشکل کند آزادانه و با صراحت لب به سخن می گشایند؟ هرگز(1 (به ندرت(2 (برخی مواقع(3 (اغلب مواقع(
هرگز
به ندرت
برخی مواقع
اغلب مواقع
همیشه
3-Cما از خطاهایی که در این واحد اتفاق می افتد مطلعیم؟
هرگز
به ندرت
برخی مواقع
اغلب مواقع
همیشه
4-C :کارکنان می توانند آزادانه اقدامات و تصمیمات مسیولین بیمارستان را مورد پرسش قرار دهند؟
هرگز
به ندرت
برخی مواقع
اغلب مواقع
همیشه
5-Cدر این واحد ما در رابطه با راه های مقابله با وقوع مجدد خطا به بحث می نشینیم؟
هرگز
به ندرت
برخی مواقع
اغلب مواقع
همیشه
6-C -کارکنان زمانیکه احساس می کند اقدامی می تواند ایمنی بیمار را به مخاطره بیاندازد از تذکر دادن و جویا شدن دلیل انجام آن هراس دارند؟
هرگز
به ندرت
برخی مواقع
اغلب مواقع
همیشه
بخش :D تکرار گزارش حوادث
تعداد گزارش خطا بدنبال اشتباه رخ داده
1-D :هنگامی که اشتباهی رخ میدهد، ولی پیش از آنکه بیمار را تحت تاثیر قرار دهد کشف و تصحیح میشود این قبیل موارد چقدر گزارش می شوند؟
هرگز
به ندرت
برخی مواقع
اغلب مواقع
همیشه
2-D :هنگامی که اشتباهی رخ میدهد اما آن اشتباه به اندازه ای مهم نیست که بتواند به بیمار صدمه بزند این قبیل موارد چقدر گزارش می شوند
هرگز
به ندرت
برخی مواقع
اغلب مواقع
همیشه
3-D :هنگامی که اشتباهی رخ میدهد که می تواند منجر به آسیب زدن بیمار شود ، ولی در نهایت هیچ اتفاقی برای بیمار نمی افتد این قبیل موارد چقدر گزارش می شوند ؟
هرگز
به ندرت
برخی مواقع
اغلب مواقع
همیشه
بخش :E وضعیت فرهنگ ایمنی
به طور کلی وضعیت ایمنی بیمار را در بخش / واحد محل کار خود در بیمارستان چگونه ارزیابی می کنید؟
بسیار ضعیف
ضعیف
قابل قبول
بسیار خوب
عالی
بخش :F بیمارستان شما
درباره بیمارستان فکر می کنید که...............
1-F -مدیریت بیمارستان جو کاری را بوجود آورده که ایمنی بیمار را ارتقا می بخشد؟
2-F :واحدهای بیمارستانی با یکدیگر به خوبی هماهنگ نیستند؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
3-F-در هنگام جابجایی بیماران از واحدی به واحد دیگر ممکن است بعضی چیز ها از قلم بیفتد
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
4-F -همکاری خوبی بین واحدهایی که نیاز به کار با یکدیگر دارند وجود دارد؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
5-F-اطلاعات مهم درمورد مراقبت از بیمار اغلب به هنگام تغییر شیفت از دست میرود(گم می شود)؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
6-F-کار کردن با کارکنان سایر بخش های بیمارستان برایمان ناخوشایند است؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
7-F-اغلب در مبادله اطلاعات ما بین بخش های بیمارستانی مشکل بوجود می آید؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
8-F -اقدامات مدیریت بیمارستان نشان می دهد مسیله ایمنی در بیمارستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و جزء اولویت هاست؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
9-F :به نظر می رسد که مدیریت بیمارستان فقط پس از رخ دادن یک حادثه ناخواسته به مسیله ایمنی بیمار علاقمند شده و توجه نشان می دهد
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
10-F-واحدهای بیمارستانی به منظور فراهم کردن بهترین مراقبت برای بیمار به خوبی با یکدیگر کار می کنند؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
11-F-تغییر شیفت کارکنان در این بیمارستان برای بیماران ایجاد مشکل می کند ؟
کاملا موافق
موافق
مخالف
کاملا مخالف
نظری ندارم
بخش :G تعداد گزارش حوادث
1-G :طی یکسال گذشته شما چند مورد گزارش وقایع ناخواسته/فرم خطا تکمیل و ارسال نموده اید؟
صفر
1 تا 2 مورد گزارش
3 تا 5مورد گزارش
6 تا 10 گزارش
11 تا 20 گزارش
21 گزارش یا بیشتر
بخش :H این اطلاعات به انالیز نتایج نظرسنجی کمک می کند :
1-H :مدت سابقه کار شما در این بیمارستان؟
2-H :سابقه کار در بخش / واحد محل خدمت فعلی:
کمتر از یکسال
1 تا 5 سال
6 تا 10 سال⃝
11 تا 15 سال⃝
16 تا 20 سال
21 سال و بیشتر
3-H :ساعت کاری شما در هفته در این بیمارستان:
کمتر از 20 ساعت در هفته
20 تا 39 ساعت در هفته
40 تا 59ساعت در هفته
60 تا 79ساعت در هفته
80 تا 99ساعت در هفته
100ساعت در هفته یا بیشتر
اطلاعات زمینه ای
4-H :سمت فرد در سازمان
5-H :ایا شما در سمت فعلی، معمولا تماس یا تعامل متقابل با بیمار دارید؟
بله دارم
نه ندارم
6-H :سابقه کاری شما در حرفه و یا تخصص فعلی؟
کمتر از یکسال
1 تا 5 سال
6 تا 10 سال
11 تا 15 سال⃝
16 تا 20 سال
21 سال و بیشتر
نظرات شما:
متن تصویر را وارد کنید:
ثبت و ارسال