سیاست های بیمارستان شهید مطهری مرودشت
- ارتقای کیفیت خدمات درمانی – تشخیصی مرکز با تکیه بر استانداردهای اعتباربخشی، ایمنی بیمار
- پایبندی به اجرای برنامه تحول نظام سلامت، تحول اداری و سنجه های اعتبار بخشی در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات
- توسعه و بهبود خدمات درمانی با تاکید بر پاسخگویی به نیازهای بیماران و رعایت حقوق گیرندگان خدمت و اصول اخلاق حرفه ای
- مدیریت هزینه – درآمد با محوریت سازماندهی شناسایی کانون های درآمدزا و هزینه، فرآیند جذب و نگهداشت خیرین، با مشارکت کارکنان بدون خدشه در کیفیت ارائه خدمات
- تعدیل و تامین نیروی انسانی به نحوی که منجر به کاهش در کمیت و کیفیت خدمات و تهدید ایمنی بیمار نشود.
- ارائه خدمات حیاتی بیمارستان در زمان بروز بحران با محوریت نگهداشت، پیاده سازی استانداردهای بحران و رعایت ایمنی سازه ای و غیرسازه ای و تامین تجهیزات پزشکی.
- ارتقاء فرآیند های بالینی و غیربالینی به منظور کاهش زمان انتظار برای دریافت خدمات، کاهش هزینه، افزایش سرعت و رضایت مشتریان
- استفاده بهینه از فضای بیمارستان منطبق بر استانداردهای فیزیکی، تاسیساتی و تجهیزاتی ابلاغی وزارت بهداشت .
|