شرح وظایف
وظایف مدیریت امور حقوقی
۱- برنامه ریزی جهت آموزش همکاران دانشگاه در راستای پیشگیری از وقوع هرگونه تخلف و جرائم کیفری و سوء استفاده های احتمالی
۲- نظارت و اقدام در تنظیم متن لوایح دفاعیه و انجام وظیفه نمایندگی دانشگاه در جریان دادرسی های مطروحه در مراجع ذی صلاح
۳- نظارت در ایجاد رویه مسائل حقوقی و ارائه نظرات مشورتی به واحدهای مختلف و مقامات دانشگاه در زمینه مسائل حقوقی.
۴- نظارت واقدام به اعلام جرم علیه متخلفین از مقررات.
۵- نظارت در تنظیم قراردادهای منعقده از طرف دانشگاه با اشخاص حقیقی و حقوقی.
۶- نظارت کلی در انجام امور ثبتی ، اجرایی و مستند سازی اموال دانشگاه.
۷- سازماندهی، برنامه ریزی و ارزشیابی عملکرد کارکنان واحد و استاندارد سازی روش های انجام کار.
۸- انعقاد قرارداد با وکلای دادگستری و مشاورین حقوقی.
۹- ایجاد هماهنگی و ارتباط سازنده با واحد حقوقی شبکه ها و سایر واحدهای تابعه دانشگاه.
۱۰- اجرای قانون حمایت فضایی از کارکنان دانشگاه در امور مرتبط با وظایفشان.
۱۱- انجام سایر امور مربوط مطابق دستور مقامات ذیربط و ارائه گزارش.
۱۲- شرکت در جلسات و کمیته ها در صورت لزوم.